close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שף פרטי – הדרך שלכם לחגוג אירוע ביתי ומפנק

מערכת שורשכח אדר ב, תשפב31/03/2022

ידעתם שיש מנוע חיפו שלמציאת שפים פרטיים בקלות?

תגיות:
צילום: freepik

לא חסרות סיבות לחגוג את הרגעים הקטנים של החיים; זהו יכול להיות בילוי עם חברים לשם שבירת השגרה, ואלו יכולים להיות אירועים המציינים רגעים מרגשים וסוחפים החל מברית ועד לחתונה.

נטייתנו הטבעית היא לראות באירועים רבי רושם ככאלו הנדרשים לאולם אירועים, אך אם נשקוד מעט יותר על טבעו של

כל אירוע ואירוע, הרי שבסופו של יום זהו האוכל שמכתיב את החוויה של כל המוזמנים והמוזמנות.

בנימה מעוררת תיאבון זו, הצוות של Easy Chef שירותי שף עד הבית ישמח להציג בפניכם את הקונספט הנפלא של שף פרטי וכיצד הוא יכול לשדרג כל אירוע וממש להפוך את המרחב הביתי שלכם לכדי מסעדת שף מרשימה, מלאה בניחוחות ובטעמים משגעים.

מתאים לאירועים בכל היקף

רוצים לערוך דייט זוגי עם בן או בת הזוג אך מאסתם במסעדות הרגילות? או אולי אתם מבקשים לערוך יום בילוי עם החברים והחברות אך מחפשים דבר מה שחושב מחוץ לקופסה?

הקונספט של שף עד הבית מאפשר לכם לבחור בין שתי אפשרויות:

האפשרות הראשונה – שף אשר מגיע עד אליכם והופך את המרחב הביתי למסעדת שף. השף מביא עמו את כל הציוד הנדרש החל מחומרי הגלם כמובן, דרך הציוד הנדרש למטבח ועד לציוד ההגשה שהופך כל מנה למזמינה ומרהיבה.

האפשרות השנייה – עבור אלו שאינם רואים כיצד ביתם יכול לארח מספר רב של אנשים, ישנה האפשרות לחפש אחר שף המארח בביתו. מדובר בקונספט שהפך לפופולרי בעשור האחרון, ובו השף מכניס את האורחים לביתו, וממש כפי ששילב אותם בעולמו האישי, כך הוא חולק עמם את עולמו הקולינרי הפרטי.

וגם מחוץ לבית

אמנם הרעיון עונה לשם הכולל 'שף עד הבית', אולם שירותיו של שף פרטי יכולים לחרוג מחוץ לגדר גבולות הרגיל עם מגוון רחב של אפשרויות נוספות לרבות:

שף המבשל ארוחת מלכים בחיק הטבע – ישנם שפים שזוהי ממש ההתמחות שלהם. מדובר במלאכת מחשבת של ממש, ובה נדרשת לוגיסטיקה לעתים מעט מורכבת.

שף המבשל לימי גיבוש עובדים – וכן ניתן אף לשקול את האפשרות של שף המנחה בסדנת בישול לעובדים. אפשרות זו היא דרך נפלאה לשבור את השגרה עבור העובדים במסגרת האירוח של השף בביתו או במטבח ייעודי לצורך הנחייה והעברת סדנאות.

כיצד מוצאים שף פרטי באיזי שף?

היכולת למצוא שף פרטי מעולם לא הייתה פשוטה ונוחה יותר.

באתר איזי שף תוכלו למצוא שפים פרטיים לפי סוגי קונספטים שונים החל מאירועים, דרך סגנונות בישול שונים ועד לשימוש במנוע החיפוש והסינון שבאתר.

דרך מנוע החיפוש, ניתן לסנן את השפים על-פי אזור בארץ, סגנון המטבח מספר האנשים וכן סוג הכשרות בה אתם מעוניינים. בהקלקה אחת, יופיעו לפניכם מגוון שפים ושפיות פרטיים. בתיאבון!

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה